Lezing Cees Smedema in Driezum

Op 5 maart houdt de uitvaartvereniging Driesum haar jaarvergadering. Als spreker is uitgenodigd Cees Smedema. Cees is de vader van Redmar Smedema, die op 18 april 2010 door zinloos geweld om het leven kwam. Een avondje stappen in club Q, werd hem fataal. Cees schreef over het leven van Redmar en de periode daarna een boek met de titel "Deze wissel komt te vroeg..". Gedurende de avond wil hij de aanwezigen openhartig vertellen over hoe hij is omgegaan met dit immense verdriet. Van af het eerste telefoontje.... tot aan het volgen van een opleiding op het gebied van rouw en verlies, maar ook welke rouwtaken zijn er te vervullen en hoe kun je als medemens om gaan met nabestaanden.

De lezing begint na de ledenvergadering om 20.30 uur en zowel leden als niet leden zijn van harte welkom.