Aanvullende verzekering

ledenvergadering2011-PICT0281.jpgNogmaals willen wij onderstrepen dat een plaatselijk uitvaartvereniging geen verzekeringsmaatschappij is. Wij verlenen diensten (uitvaartleider, vervoer, dragers, verzorgsters) die middels een ledenkorting wordt vereffend.

Onze uitvaartvereniging heeft geen commerciële belangen. Toch is een ledenkorting niet voldoende om een gehele uitvaart te kunnen betalen. De ledenkorting is bedoeld voor de diensten die de vereniging verricht.

Daar een gemiddelde uitvaart al snel € 7000.- kost. Een bedrag dat niet twenthe-150.pngiedereen op de plank heeft liggen, heeft onze uitvaartvereniging een contract afgesloten met uitvaartverzekeraar Twenthe.

Een van haar medewerkers zal de komende tijd huis aan huis u informeren over de voordelen van een lidmaatschap van een uitvaartvereniging en daarnaast een uitvaartverzekering.terug pijl